FAQ

Heb ik 100% garantie dat alle artikelen leverbaar zijn?

Helaas komt het wel eens voor dat een artikel niet meer leverbaar is in tegenstelling tot wat de webshop aangeeft, dit doordat wij niet altijd direct de site kunnen bijwerken.Wij nemen dan zo spoedig mogelijk per mail contact met u op. U heeft de keuze een ander artikel te kiezen, het bedrag van het artikel retour gestort te krijgen of kosteloos de gehele bestelling te annuleren. Wij doen ons uiterste best deze situatie te voorkomen.

Hoe kan ik betalen?

Via iDEAL U kunt binnen iDEAL kiezen voor ABN AMRO, Fortis, ING, Rabobank en SNS Bank. Houdt uw bankpasje en evt. random/digi-reader bij de hand, deze betaling dient u gelijk af te ronden in de kassa.

Hoe meld ik me aan als nieuwe klant?

U kunt dit doen bij inloggen en kiezen voor registreer. Daarna kunt u uw gegevens invoeren en u ontvangt daarna een welkomsbericht per mail van ons.

Hoe snel wordt mijn bestelling verzonden?

Uw bestellingen gedaan,wij streven ernaar om het binnen 3 werkdagen te leveren, mits voldaan via Ideal.

Gaat dit ons niet lukken dan nemen wij contact met u op via de mail.

Is mijn bestelling goed doorgekomen?

U ontvangt altijd per mail een bevestiging van uw bestelling. Mocht dit niet het geval zijn, dan is de verzending van uw bestelling niet correct verlopen of is het door u ingevulde e-mailadres niet correct. Neemt u in beide gevallen zo snel mogelijk contact met ons op.

Ons e-mailadres is veranderd, hoe kunnen we dat in jullie bestand veranderen?

Deze kunt u zelf wijzigen bij gebruiker controle paneel.